El Departament de Medi Ambient i Habitatge (DMAH) informa que aquest dijous s'ha tornat a superar per quarta vegada en menys d'un mes el llindar d'informació per ozó troposfèric a la zona de qualitat de l'aire de la plana de Vic. L'avís es revisarà cada hora. Cal recordar que ja es va activar els passats 17 i 30 de de juny i 2 de juliol. A diferència d'aquelles ocasions, que només va afectar el punt de mesura de Tona, avui també s'ha sobrepassat el límit a Manlleu i Vic.
En aquest cas, es recomana com a prevenció, que les persones més sensibles a la contaminació atmosfèrica (persones amb problemes respiratoris, gent gran i nens petits) evitin realitzar esforços físics a l'aire lliure, principalment si produeixen fatiga, són de llarga durada i es realitzen entre les 12h i la 18h.
Quarta alerta per ozó en menys d'un mes
Societat
El llindar ja es va superar els passat 17 i 30 de juny i el 2 de juliol. | En aquesta ocasió afecta Manlleu, Tona i Vic
ARA A PORTADA
-
Cultura Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat» Pau Espí / Agències
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
03 de juliol de 2009 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau
-
Societat
Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic
-
Societat
«Ara toca dedicar més temps a la família i als amics»
-
Societat
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Societat
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
