Molts vianants s'han preguntat què feia un desplegament de càmeres aquest dijous a la plaça Major de Vic. Tal com ha pogut saber Osona.com, TV3 està gravant un nou programa d'humor i entreteniment: Manual d'ús.
El projecte, que es podrà veure a partir del setembre del 2019, està presentat per sis estrangers establerts a Catalunya (un indi, un canadenc i una alemanya, entre altres) que en cada capítol -n'hi haurà 13- explicaran la seva arribada a Catalunya i, sobretot, la interacció amb els catalans: des de com veuen l'amor a l'escatologia.
El contingut no només serà a Vic, sinó a diferents espais de la geografia catalana. El programa l'està fent la productora Bat a Bat SCCL, que ha realitzat, per exemple, Sota Terra o [S]avis. Precisament, entre l'equip també hi ha la vigatana Aina Aranda, que s'encarrega del maquillatge i l'estilisme.
Què grava TV3 a la plaça de Vic?
La cadena catalana estrenarà el programa "Manual d'ús" aquest setembre
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de febrer de 2019 a
les 19:30
Actualitzat el
07 de febrer de 2019 a les
21:28
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un home per sis robatoris amb força en domicilis de Vic i busquen a dues persones més
-
Societat
Músiques d'autor i un model cultural alternatiu, l'aposta del festival EnCanta de Roda de Ter
-
Societat
El Festival de Música Religiosa de Vic programa sis concerts a diferents espais patrimonials de la ciutat
-
Societat
Els mestres tallen la C-25 i la C-17 a Gurb
-
Societat
En marxa el procés participatiu sobre el futur de la mobilitat a Roda de Ter
-
Societat
Sortides Naturalistes a Osona i el Lluçanès 2026: 15 activitats per descobrir la fauna i la flora
