Ràdio Taradell celebra 41 anys d’emissions amb una nova nit de música en directa. La vetllada serà el pròxim 20 d’abril al pavelló del Pujoló amb les actuacions d’Orquestra Di-versiones i el xou complet d’Animal Dj’s.
Les entrades es poden comprar al Café de Can Costa i Can Vilaró de Taradell i a Pikment i La Marmota de Vic per a un preu de 13 euros. El mateix dia del concert, si no s’han exhaurit els tiquets, també es podran comprar a taquilla per 15 euros.
El grup de versions ja va tocar l’any passat al municipi, on va aplegar 1.300 persones en el marc del quarantè aniversari de la ràdio local. Enguany, el concert a Taradell donarà el tret de sortida a la gira 2024-2025 del grup.
Ràdio Taradell va néixer el dia de Sant Jordi de 1983 i, durant tots aquests anys, amb el suport de l’Ajuntament s’han organitzat altres actuacions musicals amb la participació d’Oques Grasses o Els Pets, entre altres grups.
Tota la informació del concert i la venda d’entrades en aquest enllaç.
Ràdio Taradell celebra 41 anys amb una nova nit de música al Pujoló
Les actuacions d’Orquestra Di-versiones i el xou d’Animal Dj’s seran el dissabte 20 d’abril al pavelló municipal
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2024 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Dues xocolates de Lluc Crusellas, guardonades als primers premis Bean to Bar
-
Societat
Festa Verdaguer 2026: Folgueroles i Barcelona reivindicaran el poeta «més rebel» amb més de 30 actes
-
Societat Investiguen un atracament amb arma de foc a una joieria de Roda de Ter
-
Societat
Els fogons de Can Fabes reviuen a Tona per retre homenatge al cuiner Santi Santamaria
