Els Mossos van fer portar algunes màquines per intentar desbrossar el cam, per tal de desallotjar els activistes. Foto: Adrià Costa
Nou activistes contraris a la MAT que els Mossos d'Esquadra van identificar durant el desallotjament del seu campament, amb habitacles als arbres o sota terra just al lloc de les torres 114 i 115 de la MAT, en una zona boscosa de Sant Hilari, declararan dilluns als jutjats de Santa Coloma.
Red Eléctrica Española els va denunciar per un delicte de coaccions, i considera que els imputats estaven causant un “dany greu” a tota la ciutadania en una “acció il•legal” que estava “privant d'una infraestructura d'utilitat pública i d'urgent necessitat per garantir el consum elèctric dels ciutadans de Girona”, segons publica el diari ElPunt.cat.
- Més informació, des d’ElPunt.cat
- Més informació del desallotjament
Red Eléctrica acusa els activistes penjats als arbres de produir un «dany greu»
La companyia vol que s'imputi un delicte de coaccions. Els opositors a la MAT, desallotjats d’un bosc de Sant Hilari, declararan dilluns.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de maig de 2010 a
les 15:42
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa una campanya per garantir la presència del català al parc d'atraccions del Mercat del Ram
-
Societat
A presó per estafar a un home en la compra d'un cotxe a Osona
-
Societat
Vic incorpora dos habitatges de protecció oficial
-
Societat
Joves d'instituts d'Osona reflexionen a les aules sobre el dret a migrar i les dificultats que comporta
-
Societat
Unió de Pagesos es mobilitza a Gurb contra la baixada del preu de la llet
-
Societat
L'Hospital de Vic incorpora la cirurgia robòtica d'alta precisió
