Relleu a la delegació osonenca de l'ONCE

Salvador Castanyer agafa el testimoni de Josep Gasol

Publicat el 30 de novembre de 2013 a les 19:24
Foto de família, amb Salvador Castanyer, Josep Gasol, Xavier Farrés, Enric Botí i Xavier Grau. Foto: Ajuntament de Vic

L’ONCE va presentar fa uns dies el nou director de l’agència a Osona, Salvador Castanyer, que substitueix Josep Gasol, que s’ha jubilat. L’acte va comptar amb la presència del regidor de Benestar i Família de l’Ajuntament de Vic, Xavier Farrés, qui va encoratjar el director entrant a continuar amb la línia de treball i esforç diari del seu antecessor.

En els darrers 40 anys, la delegació osonenca de l’ONCE ha estat dirigida per Josep Gassol, una persona amb molta empenta, que ha aconseguit consolidar la tasca de l’entitat.

A l’acte també hi van ser presents Enric Botí, president del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya, i Xavier Grau, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya.