Del 6 al 10 de desembre arriba una nova edició del Mercat Medieval de Vic, l'esdeveniment anual que més visitants atrau a la ciutat. L'any passat, unes 275.000 persones van visitar la fira i, enguany, es preveu com a mínim igualar aquesta xifra. Per aquest motiu, fa uns dies el Departament de Territori anunciava el reforç de la línia de bus e-12, que opera el trajecte directe entre la capital d'Osona i Barcelona, amb més expedicions per sentit.
Per tal de garantir la mobilitat dels ciutadans que opten pel transport públic a l'hora d'acostar-se a la ciutat, Renfe també incrementarà l'oferta de trens a l'R3 entre el Figaró i Vic. D'aquesta manera, els dies 6, 8, 9 i 10 de desembre l'operadora reforçarà el servei amb quatre combois per sentit entre les 11:00 hores del matí i les 15:00 hores de la tarda.
Renfe incrementarà l'oferta de trens a l'R3 entre el Figaró i Vic durant el Mercat Medieval
El servei es reforçarà amb quatre combois per sentit en aquest tram entre les 11:00 hores del matí i les 15:00 hores de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de desembre de 2023 a les 12:30
Actualitzat el 07 de març de 2024 a les 19:35
Et pot interessar
-
Societat La UVic-UCC celebra la primera dècada de l'Executive MBA
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 de maig
-
Societat El Festival EnCanta de Roda de Ter enceta una nova edició amb Jazzwoman o Remei de Ca la Fresca
-
Societat Més de 65 empreses i unes 500 ofertes laborals: Vic acull una nova edició de la fira de l'ocupació