Un total de 1.182 persones es van vacunar aquest dijous en la marató de vacunació a Manlleu. La capital del Ter ha obert aquestes maratons a la comarca amb una resposta massiva, segons el Departament de Salut. Tot plegat gràcies al suport i l'eficàcia dels equips de primària de la zona amb la col·laboració del voluntariat i de l'Ajuntament.
[noticia]66244[/noticia]
A Manlleu es van administrar dos tipus de vacuna: Pfizer i Jannsen. Segons les dades de Salut, la majoria de vacunats va escollir Pfizer (684, gairebé un 58%), i la resta (498, un 42%), Jannsen. A la cua s'hi va poder veure molta població jove.
Aquestes maratons de vacunació estan adreçades a persones que viuen a les àrees bàsiques on es fan les vacunacions exprés, que no tenen cita prèvia, que no hagin passat la Covid en els darrers sis mesos i estiguin dintre dels grups oberts a rebre la vacuna. L'objectiu és arribar als municipis on hi ha un percentatge de vacunació més baix i poder arribar a més gent.
[h3] Vacunació també a Centelles i Balenyà[/h3]
Si fins ara Salut havia programat maratons de vacunació a Manlleu, Roda de Ter, Vic, Santa Eugènia de Berga i Torelló, també hi ha afegit, de moment, Centelles i Balenyà. La previsió és administrar en les properes setmanes 3.000 vacunes a Osona, que se sumen a les vacunes que s'administren amb cita prèvia a centres d'atenció primària i al punt de vacunació ubicat al recinte firal del Sucre de Vic.
Podeu consultar els horaris de les maratons a continuació:
[despiece] Llocs i horaris d'Osona
5 de juliol: Roda de Ter
CAP Roda de Ter
Horari: de 12h a les 18h
7 de juliol: Santa Eugènia de Berga
CAP Santa Eugènia de Berga
Horari: d'11 a 15h
13 de juliol: Centelles
Pavelló Vell
Horari: de 10 a 13h i de 15 a 18.30h
14 de juliol: Balenyà
Centre Cultural BBVA
Horari: de 10 a 13h i de 15 a 18.30h
14 de juliol: Vic
Centre Cívic Pau Raba
Horari: de 9 a 13h i de 15 a 19h
15 de juliol: Torelló
Pavelló esportiu
Horari: de 9:30 a 13h i de 15 a 19h [/despiece]
[plantillacoronavirus]
Resposta massiva a la marató de vacunació de Manlleu
La capital del Ter, on s'han vacunat 1.182 persones, estrena les maratons de vacunació exprés a Osona
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 02 de juliol de 2021 a les 16:40
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
