L’incendi del pneumàtic d’un camió que transportava camions ha obligat a tallar l’Eix Transversal en ambdós sentits de la marxa, a l’alçada de Sant Sadurní d’Osormort. L’incident ha tingut lloc a les 18:40 hores.
Al lloc dels fets s’hi ha traslladat dues dotacions de bombers. A hores d'ara, a les 19:15 hores, s'ha restablert el trànsit, segons informa el Servei Català de Trànsit.
Restablert el trànsit a l’Eix Transversal a Sant Sadurní d’Osormort
L'incendi de la roda d'un camió ha obligat a tallar la via durant mitja hora.
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
Publicat el 21 de febrer de 2011 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses
-
Societat Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors