Una persona ha mort aquest diumenge al matí en ser atropellada per un tren entre les estacions de Torelló i Vic. Com a conseqüència, El servei de la línia R3 de Rodalies ha quedat tallat durant unes tres hores.
Segons ha informat Renfe, la incidència s'ha produït a les 9.45 hores i s'ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre Manlleu i Torelló.
El comboi implicat en l'atropellament ha estat el tren entre l'Hospitalet de Llobregat, que tenia la sortida a les 07.41 h, i Ribes de Freser, amb arribada a les 10.13 h.
Restablerta l'R3 després d'un atropellament mortal a Torelló
Durant prop de tres hores Renfe ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre Manlleu i Torelló
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’abril de 2021 a les 16:47
Actualitzat el 11 d’abril de 2021 a les 16:48
Et pot interessar
-
Societat Centelles desplega amb èxit una nova edició de la Festa de la Tòfona d'estiu
-
Societat Més d'un centenar d'alumnes d'Osona encara no tenen plaça a batxillerat pel curs vinent
-
Societat Enxampat conduint per la C-25 sense cinturó, amb el mòbil a una mà i una llauna de beguda a l'altra
-
Societat Territori preveu enllestir el pla alternatiu de transport pel tall de l'R3 de la tardor a finals de juliol
-
Societat La pressió popular guanya el pols a Vic: el Bisbat suspèn tots els actes religiosos de la diada de Sant Miquel
-
Societat Vic es prepara per a una polèmica diada de Sant Miquels dels Sants