Una persona ha mort aquest diumenge al matí en ser atropellada per un tren entre les estacions de Torelló i Vic. Com a conseqüència, El servei de la línia R3 de Rodalies ha quedat tallat durant unes tres hores.
Segons ha informat Renfe, la incidència s'ha produït a les 9.45 hores i s'ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre Manlleu i Torelló.
El comboi implicat en l'atropellament ha estat el tren entre l'Hospitalet de Llobregat, que tenia la sortida a les 07.41 h, i Ribes de Freser, amb arribada a les 10.13 h.
Restablerta l'R3 després d'un atropellament mortal a Torelló
Durant prop de tres hores Renfe ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre Manlleu i Torelló
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’abril de 2021 a les 16:47
Actualitzat el 11 d’abril de 2021 a les 16:48
Et pot interessar
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
-
Societat
El degà dels advocats de Vic, Rogeli Montoliu, nou president del Consell de l'Advocacia Catalana
-
Societat
L'alcalde de Vic en conèixer la resolució del Pla de Barris: «És una grandíssima notícia per la ciutat»
