Els túnels de Bracons estaran tallats en tots dos sentits a partir d'aquest dilluns, 19 de novembre, fins el dimecres, 21, de les 11 de la nit a les 6 del matí. El tall es fa per obres de manteniment com la neteja de voral, voreres, arquetes, canaletes, panells i manteniment correctiu i preventiu de les instal·lacions i col·locació de càmeres noves, segons informa el Consell Comarcal de la Garrotxa.
Els talls a la C-37 es portaran a terme entre els punts quilomètrics 153 i 172. Els vehicles es desviaran per la carretera secundària.
Restriccions de trànsit als túnels de Bracons a partir d'aquest dilluns
Societat
Hi fan obres de manteniment fins al dimecres
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
19 de novembre de 2018 a
les 09:32
Et pot interessar
-
Societat
Set restaurants d'Osona participen en una campanya contra el malbaratament alimentari
-
Societat
Les petites coses mal fetes
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila
-
Societat
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
