El Servei Meteorològic de Catalunya espera un dimecres mogut. Enmig d'uns dies -i setmanes- de forta calor generalitzada, aquest dimecres hi haurà una treva que podria deixar tempestes amb pedra i calamarsa a gran part del territori, especialment a l'est del país i a les comarques del Pirineu i el Prepirineu.
A l'est, les precipitacions abundants es produiran al matí, entre les 6 i les 12 hores. Així, en aquesta franja estan en alerta l'Alta Ribagorça, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, el Solsonès, el Pallars Jussà, la Noguera, el Segrià, el Pla d'Urgell, l'Urgell, les Garrigues, el Priorat, la Ribera d'Ebre, la Terra Alta i el Baix Ebre.
A partir del migdia, els temporals es desplaçaran per l'interior i podrien descarregar amb força en sis comarques més: Osona, el Bages, el Moianès, el Berguedà, el Ripollès i la Garrotxa. S'esperi que la intensitat dels ruixats deixi acumulacions properes als 20 litres per metre quadrat en mitja hora.
[plantillavirals]
Risc de tempestes amb calamarsa a Osona
Societat
El Servei Meteorològic de Catalunya avisa del risc de forts temporals a gran part del país
ARA A PORTADA
-
Societat Denuncien una allau de desnonaments als blocs de pisos del carrer Òmnium Cultural de Vic Irene Giménez i Vinyet
-
-
Economia Jordi Burgès s'incorpora al Comitè Executiu del Consell Empresarial d'Osona Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans El concert inaugural del Mercat de Música Viva de Vic reflexionarà sobre la música en directe ACN
-
Publicat el
05 de juliol de 2022 a
les 20:54
Et pot interessar
-
Societat
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Societat
Una Marxa dels Vigatans per recordar la figura de Domènec Parera i en homenatge a Pep Musté i Teresa Putellas
-
Societat
La tradicional ofrena floral a Bac de Roda marca la commemoració de la Diada a Vic
-
Societat
Osona Cuina creix i suma nous membres
-
Societat
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 11, 12 i 13 de setembre
