L'Ajuntament de Roda de Ter ha encarregat un projecte de restauració integral del Pont Vell, tancat preventivament a la circulació de vehicles des del passat 15 de novembre, quan es van detectar despreniments a les arcades 2 i 3. Així ho anunciava l'alcalde rodenc, Toni Mas, en el ple del consistori corresponent al mes de desembre, detallant que el document tècnic que s'ha encarregat determinarà el cost econòmic i la durada de les actuacions a l'estructura.
Paral·lelament, el batlle també explicava que s'està elaborant un estudi per determinar quines han estat les causes dels recents despreniments i que, els treballs inicials i de prevenció amb morter de calç per evitar riscos ja ha finalitzat. Des del consistori insisteixen que, la reobertura al trànsit del Pont Vell, vindrà determinada per la informació que aportin els documents tècnics.
Roda de Ter encarrega un projecte per restaurar íntegrament el Pont Vell
La circulació de vehicles per aquesta infraestructura està prohibida de forma preventiva des del 15 de novembre, quan es van detectar despreniments en algunes de les arcades
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de desembre de 2023 a
les 10:30
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Vic negocia amb Madrid per adquirir l'edifici del CAP dels Caputxins
-
Societat
Sant Jordi 2026 a Vic: molt més que llibres i roses
-
Societat
Pilarín Bayés celebra el seu aniversari amb un gran 85 de xocolata: «M’agradaria viure una mica més»
-
Societat
L'alcalde de Vic, sobre la regularització extraordinària d'immigrants: «Els ajuntaments ens hem espavilat sols»
-
Societat
El vas funerari del segle XVIII localitzat a l'església dels Dolors de Vic conté les restes de 33 persones
-
Societat
Alumnes de les escoles de Centelles fan una cadena humana per traslladar llibres a la nova biblioteca
