L'Ajuntament de Roda de Ter ha encarregat un projecte de restauració integral del Pont Vell, tancat preventivament a la circulació de vehicles des del passat 15 de novembre, quan es van detectar despreniments a les arcades 2 i 3. Així ho anunciava l'alcalde rodenc, Toni Mas, en el ple del consistori corresponent al mes de desembre, detallant que el document tècnic que s'ha encarregat determinarà el cost econòmic i la durada de les actuacions a l'estructura.
Paral·lelament, el batlle també explicava que s'està elaborant un estudi per determinar quines han estat les causes dels recents despreniments i que, els treballs inicials i de prevenció amb morter de calç per evitar riscos ja ha finalitzat. Des del consistori insisteixen que, la reobertura al trànsit del Pont Vell, vindrà determinada per la informació que aportin els documents tècnics.
Roda de Ter encarrega un projecte per restaurar íntegrament el Pont Vell
La circulació de vehicles per aquesta infraestructura està prohibida de forma preventiva des del 15 de novembre, quan es van detectar despreniments en algunes de les arcades
ARA A PORTADA
-
-
-
Relleu a la presidència del Consell Comarcal d'Osona: Marçal Ortuño substitueix Gerard Sancho Irene Giménez Vinyet
-
Pilarin Bayés sobre la situació a la Franja de Gaza: «Que els polítics tinguin una mica més de seny» Redacció
-
Les excavacions al Casol de Puigcastellet mostren evidències d'antigues pedreres d'època ibèrica Redacció
Publicat el 21 de desembre de 2023 a les 10:30
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Vic inverteix 700.000 euros en el refermat de diversos carrers de la ciutat
-
Societat L'Ajuntament de Tona fa el sorteig públic per adjudicar els dos pisos de lloguer assequible
-
Societat Enxampen a un furtiu a Borgonyà que capturava ocells amb una art de caça prohibida
-
Societat Minut de silenci a Torelló en record de la dona mort presumptament en mans del seu fill
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 1, 2 i 3 d'agost
-
Societat El Departament d'Igualtat i Feminisme condemna el crim de Torelló