Roda de Ter celebra aquest diumenge la Festa dels parcs infantils. Des de l'Ajuntament proposen dos recorreguts pels espais de joc del municipi amb objectiu de mostrar les millores que s'han portat a terme a diversos parcs del poble. La festa tindrà lloc aquest diumenge 27 de novembre, d'onze del matí a una del migdia.
En concret, el punt de trobada del primer recorregut serà al Parc dels Pèlics. Aquí els participants hi trobaran la xaranga Band the Marxa, que animarà tot el trajecte amb la seva música. A continuació els infants aniran cap al Parc de la Plaça Espanya, seguiran cap al parc de la Plaça Catalunya, i s'acabarà el recorregut al parc dels Gegants.
[noticia]69005[/noticia]
El segon itinerari, que comptarà amb l'animació de la xaranga Xarangarin, iniciarà al parc de la plaça del Poeta, continuarà cap al parc Ramon Pujols i Calveras, i s'enllaçarà amb l'altre recorregut a la Plaça Catalunya per acabar plegats al parc dels Gegants.
La festa començarà a les onze del matí i s'allargarà fins a la una del migdia, quan s'arribi al Passeig del Ter, on hi haurà vermut per a tothom.
Roda de Ter presenta la Festa dels parcs infantils
L'objectiu de l'activitat és mostrar als veïns les millores que s'han fet en els espais de joc del municipi
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de novembre de 2022 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
Roda de Ter cedirà un solar a la Generalitat per construir-hi 20 habitatges de protecció oficial
-
Societat
Rebaixen un 40% el cost de Medicina a la UVic amb préstecs gratuïts si l'estudiant acaba el grau al centre
-
Societat
Vic impulsa una campanya per fomentar l'ús del català al comerç local
-
Societat La UVic-UCC i el CHV desenvolupen un model d'IA capaç d'estimar la durada de la lactància materna
-
Societat
Manlleu inaugura la Primavera enCantada 2026
-
Societat
Detenen dos homes per diversos robatoris amb força a Osona
