El Departament d'Educació ha obert expedient al professor de l'Institut del Voltreganès a Les Masies de Voltregà que va recopilar prop de 300 fotografies d'alumnes i exalumnes en una xarxa social. Segons ha avançat El 9 Nou i han confirmat fonts del Departament d'Educació a l'ACN, s'ha tancat l'expedient disciplinari i s'ha imposat una sanció al docent.
Per qüestions de protecció de dades, des d'Educació no han donat a conèixer quina ha estat la sanció. "S'han adoptat les mesures oportunes per tal que les classes es puguin desenvolupar amb normalitat", han manifestat. El professor treballa des del novembre en un altre centre docent.
El cas es va donar a conèixer el febrer passat, moment en què Educació va obrir una investigació per esclarir els fets. Les estudiants afectades demanaven que el professor no tornés a exercir al centre i que s'investigués la motivació que hi havia per guardar fotografies que les estudiants havien penjat als seus perfils de xarxes socials.
Sancionen el professor de les Masies de Voltregà que va recopilar fotografies d'alumnes
Societat
Segons Educació, el docent treballa des del novembre en un altre centre
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de desembre de 2021 a
les 15:55
Et pot interessar
-
Societat
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Societat
Un centenar d'estudiants es manifesten a Vic sense incidents
-
Societat
Desplegament policial a Vic davant una crida al saqueig
-
Societat El Moviment Popular d'Osona dona suport a la convocatòria estudiantil i es desmarca de la crida al saqueig
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre
-
Societat
Els comerciants de Vic es reuneixen amb els Mossos davant la convocatòria de saqueig de dijous
