Després de la cantada de Pasqua Florida, les Caramelles del Roser de Sant Julià de Vilatorta sortiran de nou aquest diumenge 7 d’abril en el marc del 45è Aplec Caramellaire celebrat al poble.
Aquest esdeveniment ha esdevingut una tradició a Sant Julià, una jornada que simbolitza el despertar de la primavera i que enguany comptarà amb la participació de set colles vingudes d’arreu del territori i de la Catalunya Nord: les Camilleres de Sallagosa (Alta Cerdanya-Catalunya Nord); la Societat Coral la Llanterna de Súria; la Coral Anselm Viola, de Torroella de Montgrí; la Societat Coral l’Aliança, de la Garriga; i les Caramelles Infantils, la Coral Cants i Rialles i les Caramelles del Roser de Sant Julià de Vilatorta.
El certamen va néixer l’any 1977 com a concurs de colles de caramelles. Anys després es va transformar en una trobada i, ara fa 13 anys, es va reconvertir en format aplec. Tots els grups participants fan un tomb pel poble i canten una caramella pel nucli antic fins a arribar a la plaça Major, on se situa l’escenari principal de la cantada, on cada grup interpreta el repertori escollit.
Sant Julià de Vilatorta celebra el 45è Aplec Caramellaire
Sis colles vingudes d’arreu del territori i la Catalunya Nord es donen cita aquest diumenge 7 d’abril al municipi osonenc
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 03 d’abril de 2024 a les 14:37
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
