El proper diumenge, dia 24 de juliol, a partir de les 11:30 h, s'inaugurarà a Sant Martí de Centelles la pista poliesportiva de l'Oller. És tracta d’un nou equipament municipal que podrà acollir activitats esportives i culturals d'entitats i de persones a títol individual.
L'acte d'inauguració comptarà amb la presència del subdirector d'activitats i instal•lacions de la secretaria general de l'Esport. Després dels parlaments s'oferirà un refrigeri a tots els assistents i es farà l'entrega de premis de la IV Cursa d'orientació de Sant Martí de Centelles.
Per finalitzar es farà un partit de futbol sala entre el Sant Martí de Centelles i l’Aiguafreda.
ARA A PORTADA
-
Maria Balasch no serà la candidata d'ERC Vic a les eleccions municipals del 2027: «Faig un pas al costat» Irene Giménez Vinyet
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
-
Detenen un home per sis robatoris amb força en domicilis de Vic i busquen a dues persones més Redacció
Publicat el
22 de juliol de 2011 a
les 18:16
Et pot interessar
-
Societat
Músiques d'autor i un model cultural alternatiu, l'aposta del festival EnCanta de Roda de Ter
-
Societat
El Festival de Música Religiosa de Vic programa sis concerts a diferents espais patrimonials de la ciutat
-
Societat
Els mestres tallen la C-25 i la C-17 a Gurb
-
Societat
En marxa el procés participatiu sobre el futur de la mobilitat a Roda de Ter
-
Societat
Sortides Naturalistes a Osona i el Lluçanès 2026: 15 activitats per descobrir la fauna i la flora
-
Societat
100 edicions del Concurs de Colles Sardanistes de Vic
