Sant Pere de Torelló va iniciar aquest dimecres, 7 de gener, el servei de recollida selectiva porta a porta de productes de la deixalleria. Aquest nou sistema inclou trastos (mobles, pneumàtics, sacs de runa...), productes tòxics i perillosos (com piles) o bé altres materials reciclables que no poden anar ni al contenidor de vidre, ni al d’orgànic, ni al de cartró, llaunes i plàstic.
El servei es realitzarà dos cops al mes. El dia de recollida serà sempre els dimarts (excepte si és festiu, que passarà a fer-se els dimecres). Només cal deixar els productes a fora de casa, just al davant de la porta i de manera endreçada.
L’objectiu és fomentar l’increment de la recollida de residus destinats a la deixalleria, evitar abocaments incontrolats i a l’entorn natural i facilitar la recollida als ciutadans.
Sant Pere de Torelló implanta el porta a porta per a material de la deixalleria
El servei es realitzarà dos cops al mes, sempre en dimarts
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2015 a
les 17:51
Actualitzat el
09 de gener de 2015 a les
17:55
Et pot interessar
-
Societat
Atrapen un home amb 471 plantes de marihuana a Taradell
-
Societat Arrestat dues vegades amb cocaïna a Vic en menys de dues setmanes
-
Societat La plantilla de Pascual a Gurb tallarà la C-17 aquest diumenge en una nova acció de protesta
-
Societat
Dos detinguts per un intent d’atracament amb arma de foc a una joieria de Roda de Ter
-
Societat
Un centenar de persones reben a Vic les activistes osonenques de la Global Sumud Flotilla
-
Societat
Despleguen a Vic una prova pilot d'aparcament d'alta ocupació per promoure l'ús del vehicle compartit
