Sant Pere de Torelló va iniciar aquest dimecres, 7 de gener, el servei de recollida selectiva porta a porta de productes de la deixalleria. Aquest nou sistema inclou trastos (mobles, pneumàtics, sacs de runa...), productes tòxics i perillosos (com piles) o bé altres materials reciclables que no poden anar ni al contenidor de vidre, ni al d’orgànic, ni al de cartró, llaunes i plàstic.
El servei es realitzarà dos cops al mes. El dia de recollida serà sempre els dimarts (excepte si és festiu, que passarà a fer-se els dimecres). Només cal deixar els productes a fora de casa, just al davant de la porta i de manera endreçada.
L’objectiu és fomentar l’increment de la recollida de residus destinats a la deixalleria, evitar abocaments incontrolats i a l’entorn natural i facilitar la recollida als ciutadans.
Sant Pere de Torelló implanta el porta a porta per a material de la deixalleria
El servei es realitzarà dos cops al mes, sempre en dimarts
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2015 a
les 17:51
Actualitzat el
09 de gener de 2015 a les
17:55
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
