L’Ajuntament de Sant Vicenç de Torelló ha rebut la revisió del mapa de patrimoni cultural, fruit del conveni signat entre amb la Diputació de Barcelona. Aquest mapa s'havia realitzat l'any 1999 i ara s'ha fet una revisió exhaustiva del mateix.
Amb aquest nou treball s'han inventariat 185 elements del patrimoni cultural i natural del terme, dels quals el 65,5 % correspon a patrimoni immoble (edificis, conjunts arquitectònics, elements arquitectònics, jaciments arqueològics i obra civil), un 9,7 % és moble (col•leccions, objectes i elements urbans), 10,8 % documental (fons documentals i d'imatges), 7,5 % immaterial (manifestacions festives, tradicions orals, música i dansa, costumari i tècniques artesanals) i un 6,5 % natural (zones d'interès natural i espècimens botànics singulars).
Aquesta revisió del mapa ha estat realitzada per l'empresa Antequem S.L., amb la col•laboració de diferents estudiosos del municipi i de l'Ajuntament, que han aportat els seus coneixements fruit de la seva recerca.
Sant Vicenç de Torelló renova el mapa del patrimoni cultural
Societat
S’han inventariat 185 elements.
ARA A PORTADA
-
Política Eduard Robles deixa l'acta de regidor de Manlleu: «Se m'ha acabat la bateria» Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Osona impulsa una oficina de mobilitat per desplegar una estratègia conjunta Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Suspenen el desnonament d'una família amb infants dels pisos del carrer Òmnium Cultural de Vic ACN
-
Societat «Mantenir-se connectat a la comunitat també és salut, no tot són pastilles» Irene Giménez Vinyet
Publicat el
23 d’agost de 2011 a
les 10:34
Et pot interessar
-
Societat
Denuncien un camioner a Osona per 17 infraccions relacionades amb els temps de conducció i descans
-
Societat
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
-
Societat
L'ACA vol enderrocar 19 cases de l'antic poble de Sant Romà de Sau on viuen una trentena de persones
-
Societat
El Centre BETA s'incorpora a la xarxa de centres de recerca d'excel·lència de Catalunya
-
Societat
Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa
-
Societat
Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles
