Un any més, l'Ajuntament de Santa Eugènia de Berga ha convocat una nova edició del premi literari la Sagrera. El certamen inclou el X Premi de narrativa curta i poesia i el II Premi infantil i juvenil de narrativa lliure i còmic.
Els majors de 16 anys poden participar en la categoria de narrativa curta i/o de poesia (amb un premi de 200 euros), mentre que els infants i joves, en les categories de narrativa lliure o de còmic (amb vals de 100 euros per a llibres i cultura).
El termini de presentació dels treballs finalitzarà el dia de Sant Jordi, 23 d'abril, a les 2 de la tarda. El nom dels guanyadors, però, no es farà públic fins al mes de juliol, durant els actes del "Juliol a la fresca".
Podeu consultar les bases del premi en aquest enllaç.
Santa Eugènia de Berga celebra el 10è premi literari la Sagrera
Es poden presentar els treballs fins el 23 d'abril
ARA A PORTADA
-
El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Ferran Palau estrena al Mercat de Música Viva de Vic «Aniversari Feliç», el nou projecte amb corda i vent Redacció
-
Mazoni: «Al sector musical sembla que tothom està en lluita per qui fa la promoció més cridanera» Redacció
Publicat el 05 d’abril de 2022 a les 17:56
Et pot interessar
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants
-
Societat Un estudi de l'ASSIR Osona conclou que els homes necessiten suport psicoemocional durant la paternitat
-
Societat Millores al transport urbà de Vic: més cobertura horària, ajustos de recorregut i reordenació de parades