El diputat d'Infraestructures, Urbanisme i Habitatge de la Diputació de Barcelona, Marc Castells, ha lliurat avui a l'alcalde de Santa Maria de Corcó, Àlex Muntanyà, l'estudi sobre la definició de les obres d'alternatives de traçat de la variant de la carretera BV-5207, al seu pas pel nucli urbà de la població. L'objecte de l'estudi es la definició de les diverses alternatives de traçat per a aquesta carretera que enllaça amb el nucli turístic de Tavertet.
Actualment, aquesta carretera, en el seu primer quilòmetre, coincideix amb el nucli urbà de Santa Maria de Corcó, amb un traçat amb força revolts i seccions molt estretes que no permeten el fàcil creuament de vehicles, especialment els vehicles pesants com ara autocars, sense que existeixi actualment cap altra opció per al pas d'aquests vehicles.
L'estudi contempla tres alternatives a la carretera actual, dues de les quals comporten la construcció d'un nou pont sobre el torrent de la Parra, i la tercera discorre per un altre corredor. Els projectes contemplen també interseccions amb rotonda amb totes les carreteres existents, millorant la connexió de la carretera C-153 amb el nucli urbà de Santa Maria de Corcó accedint pel nord i també amb el barri del Carrer del Pont.
Santa Maria de Corcó estudia tres alternatives per a la variant de la carretera de Tavertet
La Diputació lliura un informe al consistori
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 18 de febrer de 2014 a les 20:36
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
