La consultora tecnològica multinacional Seidor ha tancat el 2021 amb 606 milions d'euros, un 29,5% més que l'any anterior, i preveu arribar els 1.000 milions d'ingressos el 2025. Així ho han anunciat aquest maig Josep Benito, CEO de Seidor, i Iván González, director corporatiu de Màrqueting i Comunicació.
A l'estat espanyol, la companyia ha experimentat un creixement del 34% respecte a l'any anterior amb una facturació de 405 milions, mentre que en la resta de països, ha augmentat la seva facturació en un 21% en relació el 2020.
Segons Benito, aquests resultats "confirmen la validesa de l'estratègia de creixement, basada en la diversificació de l'oferta de solucions, la integració de companyies TI de referència i l'accés a nous mercats, així com la consecució de sinergies com a companyia global".
Durant el 2021, ha portat a terme les compres de NTS, Metrocis, Sycnet, Avanti21 i Valnera, amb l'objectiu de continuar potenciant l'oferta de serveis i l'expansió geogràfica. A més, també ha arribat a acord amb proveïdors com Salesforce, Google, AWS, Cisco, Lenovo i HPE.
D'altra banda, durant el primer trimestre d'aquest any, Seidor tancat la compra d'Impala Network Solutions i ha entrat al mercat francés després de l'adquisició de WorkWell.
Paral·lelament, enguany la companyia celebra el seu 40è aniversari. González ha subratllat que aprofiten l'efemèride per llençar un nou missatge. "La nova identitat visual respon a una estratègia que continua apostant per la tecnologia, però humanitzant-la", subratllava.
Seidor preveu arribar als 1.000 milions de facturació el 2025
La consultora tecnològica ha tancat el 2021 amb una facturació de 606 milions
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2022 a
les 10:21
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Societat
La Mancomunitat La Plana digitalitza el control d'accés i pesatge de la fracció orgànica
-
Societat
Nou mural de Pilarin Bayés a Manlleu
-
Societat
Així és la Tuta, la nova figura festiva del barri del carrer de la Riera de Vic
-
Societat
Activen el pla per risc químic per una possible fuita de clor en un dipòsit d’Aigües Vic
-
Societat
Detinguts cinc homes especialitzats en robatoris amb força en domicilis de Manlleu i Roda de Ter
