Setze nous especialistes han finalitzat la seva formació als hospitals i CAP d'Osona aquest any. Aquesta setmana es va organitzar un acte de comiat als residents del Consorci Hospitalari de Vic (CHV). Tal com expliquen en una nota, els setze metges/esses i infermeres han passat entre 2 i 5 anys formant-se als centres sanitaris d'Osona i han acabat la seva residència.
L'acte de comiat va reconèixer especialment l'esforç fet durant aquest últim any pels residents, l'equip docent i els professionals assistencials per garantir una formació especialitzada completa tot i l'afectació que ha tingut la pandèmia al sector sanitari.
Aquest mes de maig completen la formació una especialista en Medicina Interna (especialitat que requereix 5 anys de formació), un especialista en Geriatria (format conjuntament amb l'Hospital Universitari de la Santa Creu de Vic) i una de Psiquiatria (4 anys), així com dues infermeres llevadores (2 anys). També finalitzen el període de residència nou metges i dues infermeres d'Atenció Familiar i Comunitària de les unitats docents de l'ICS Catalunya Central i d'ACEBA, formats en col·laboració entre els hospitals del CHV i els centres d'atenció primària d'Osona.
Comptant els residents que finalitzen la seva etapa formativa, el Consorci Hospitalari de Vic ha tingut fins aquest mes d'abril 76 residents en actiu, que estan en diferents anys del seu període de formació en un total de 10 especialitats.
Setze nous especialistes acaben la seva formació als hospitals i CAP d'Osona
El CHV organitza un acte de comiat a la darrera promoció de residents
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2021 a les 17:25
Et pot interessar
-
Societat Nova convocatòria a Manlleu per adjudicar un habitatge destinat a l'emancipació juvenil
-
Societat Vic impulsa un concurs per fomentar l'ús del català
-
Societat Eviten un possible intent d'ocupació d'un habitatge a Manlleu
-
Societat Estudiants de la UVic afectats pel macrotall de l'R3: «Et fa replantejar si agafar transport públic o privat»
-
Societat Torelló posa en marxa la vigilància de les zones blaves per garantir-ne un ús correcte
-
Societat Torelló instal·la càmeres de seguretat a l'aparcament de la Vitri i el carrer Sant Josep