El CAP Torelló ha portat a terme recentment un simulacre d'emergència en què han intervingut Policia Local, Protecció Civil i Bombers de Torelló i s'han evacuat 15 professionals i 20 usuaris. L'exercici de simulacre ―en aquest cas, d'incendi simulat en el quadre elèctric de la primera planta― forma part de les activitats que es desenvolupen per a la implantació del Pla d'autoprotecció.
Tal com explic al'ICS, d'aquesta manera es posa a prova l'activació d'un pla de protecció civil, per tal d'avaluar-ne l'operativitat i l'eficàcia en cas que es produís alguna emergència real. En el simulacre, que té una periodicitat anual, hi prenen part com a observadors la Unitat de Protecció Civil, la Policia Local i el Cos de Bombers de Torelló. Per part de l'ICS, actua com a observador l'Equip Tècnic de la Unitat Bàsica de Prevenció.
Simulacre al CAP Torelló per garantir una bona resposta en cas d'incendi
Societat
S'evacuen 15 professionals i 20 usuaris per posar a prova els protocols
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026 lliurarà doble Premi Honorífic Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat Roda de Ter sotmet a consulta ciutadana set alternatives per reduir el trànsit que travessa el municipi Redacció
-
Esports El Tour arriba a Catalunya amb carrers i carreteres tallades: totes les afectacions i calendari Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
04 de desembre de 2018 a
les 18:18
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu farcit de cultura a Can Grau
-
Societat
Junts presenta 82 esmenes als pressupostos per a la Catalunya Central
-
Societat Els actes imprescindibles de la primera setmana de la Festa Major de Vic
-
Societat
Incendi agrícola a l'antic camí de Taradell, a Vic
-
Societat Sagalés estrena centre operatiu i cotxeres sostenibles a Vic
-
Societat
Arrenca la Festa Major Jove de Vic
