La carretera BV-4405 patirà des d’aquest dilluns restriccions de trànsit al terme d’Olost com a conseqüència de les obres de la variant d’Olost, durant un termini de dues setmanes.
El Departament de Territori i Sostenibilitat està executant les obres de la variant d’Olost, que consisteixen en la formació d’una nova via de 2,5 quilòmetres que evitarà el pas per l’interior del nucli i comunicarà la carretera C-154 d’Olost a l’Eix Transversal amb la BV-4405. Els treballs compten amb un pressupost de 9,1 MEUR.
A partir d’aquest dilluns, per tal de dur a terme les tasques de connexió de la variant amb la nova carretera d’Olost a Olvan i de finalització de l’encreuament amb la BV-4405, es produiran restriccions de trànsit. En concret, es tancarà la carretera BV-4405 en el quilòmetre 1 i es desviarà el trànsit per la carretera B-432, d’Olost a Prats de Lluçanès.
Aquesta afectació, que tindrà una durada de dues setmanes, comportarà el desviament també per aquest itinerari de la línia regular d’autobusos entre Vic i Prats de Lluçanès per Olost. D’aquesta manera, s’anul·la provisionalment la parada de Santa Creu de Jutglar, durant el mateix període. Cal indicar que el transport escolar mantindrà els seus itineraris habituals.
ARA A PORTADA
-
L'exposició «Bèsties» del MEV es transforma en un viatge immersiu que recorrerà diferents països Irene Giménez Vinyet
-
Organitzacions i entitats econòmiques, socials i del tercer sector reclamen un Palau de Justícia a Vic Redacció
-
La música clàssica pot ser jove: dos directors que reivindiquen i sacsegen la tradició Guillem Maneja Juvanteny
-
La fira alTERna't reunirà a Manlleu una trentena d'entitats de l'economia social i solidària Redacció
-
Publicat el 10 de novembre de 2012 a les 20:27
Et pot interessar
-
Societat Arriba una nova edició de la Cursa infantil i juvenil adaptada de Vic
-
Societat Un total de 156.000 persones han assistit a la 37a edició del Mercat de Música Viva de Vic
-
Societat Vic presenta la Xarxa de Cures
-
Societat Renfe oferirà un servei alternatiu per carretera a l'R3 durant les obres a l'estació de Vic
-
Societat Pla pilot a Vic per agilitzar el reconeixement de la dependència amb la creació d'una finestreta única
-
Societat Un 39% dels professionals acreditats al Mercat de Música Viva de Vic hi participen per primera vegada