El Jutjat Contenciós Administratiu número 12 de Barcelona ha desestimat un recurs de Red Eléctrica Española contra una resolució de l’Ajuntament de Taradell, executada el març del 2008, que instava a aturar les obres de la MAT al terme municipal d’aquesta població, segons publica avui el diari Osona Comarca.
L’Ajuntament va considerar que les obres afectaven una zona protegida del pla urbanístic del municipi, en concret, a la zona de Goitallops. Per aquest motiu va dictar un decret on demanava a Red Eléctrica que aturés les obres i reposés el que s’havia fet malbé.
Tot i això, l’empresa va continuar les obres al cap d’uns dies i ara ja estan pràcticament acabades.
Des de l’Ajuntament s’ha rebut la sentència amb satisfacció però també amb prudència, ja que és molt probable que l’empresa presenti un nou recurs. L’alcalde, Lluís Verdaguer, opina que la decisió judicial hauria de fer reconsiderar la posició de Red Eléctrica, que hauria de plantejar-se alguns dels traçats alternatius que s’han proposat des de l’Ajuntament i que mai han estat escoltats.
Taradell guanya un contenciós administratiu contra Red Electrica
El jutge dóna la raó a l’Ajuntament, que va dictar un decret instant a aturar les obres de la MAT.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2009 a les 16:57
Et pot interessar
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Vic detenen un multireincident al barri del Sucre
-
Societat L'Ajuntament de Manlleu obre la convocatòria per adjudicar 78 parcel·les d'hort
-
Societat
Restablerta la circulació a l'R3 entre la Garriga i Puigcerdà
-
Societat
Denunciats penalment el conductor i el copilot d'un vehicle per conduir beguts per la C-17 a Vic
-
Societat
Finalitzades les reformes de la plaça Catalunya de Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
Josep Pratdesaba, escloper de Taradell: «Miro que l'ofici no quedi en l'oblit»
