L’Ajuntament de Taradell haurà d’assumir de manera subsidiària el projecte d’enderrocament de part de l’hotel de la Roca, tal com dicta una sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TJSC). L’alcalde, Lluís Verdaguer, ja s’ha reunit aquesta setmana amb un arquitecte per tal de fer efectiva la resolució judicial, segons ha explicat ell mateix a Osona.com.
La sentència, que es va fer pública fa uns mesos, obligava l’empresa propietària de l’hotel, Aires del Montseny, a enderrocar la part del garatge perquè no complia les normes del plantejament urbanístic de Taradell. L’empresa, però, està en concurs de creditors i no se’n pot fer càrrec, per la qual cosa s’ha traspassat la responsabilitat a l’Ajuntament.
De moment, segons Verdaguer, el consistori s’ha de fer càrrec del projecte, el cost del qual encara es desconeix. Més endavant, tot apunta que també haurà d’assumir l’enderroc, si l’empresa no ha sortit del concurs de creditors.
Taradell haurà d'assumir el projecte d'enderroc de part de l'hotel de la Roca
Tot apunta que l’Ajuntament, més endavant, també s’haurà de fer càrrec d’aterrar l’equipament
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2015 a
les 19:27
Actualitzat el
10 de novembre de 2015 a les
19:29
Et pot interessar
-
Societat
Instal·len càmeres lectores de matrícules a Torelló
-
Societat
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
-
Societat
La reserva natural que projecten a Sant Sadurní d'Osormort ocuparia la meitat del municipi
-
Societat
Molta participació en la 12a edició de les jornades Càpsula d'orientació acadèmica
-
Societat
Accident amb dos camions implicats a la C-25 a Gurb
-
Societat
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
