L’Ajuntament de Taradell haurà d’assumir de manera subsidiària el projecte d’enderrocament de part de l’hotel de la Roca, tal com dicta una sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TJSC). L’alcalde, Lluís Verdaguer, ja s’ha reunit aquesta setmana amb un arquitecte per tal de fer efectiva la resolució judicial, segons ha explicat ell mateix a Osona.com.
La sentència, que es va fer pública fa uns mesos, obligava l’empresa propietària de l’hotel, Aires del Montseny, a enderrocar la part del garatge perquè no complia les normes del plantejament urbanístic de Taradell. L’empresa, però, està en concurs de creditors i no se’n pot fer càrrec, per la qual cosa s’ha traspassat la responsabilitat a l’Ajuntament.
De moment, segons Verdaguer, el consistori s’ha de fer càrrec del projecte, el cost del qual encara es desconeix. Més endavant, tot apunta que també haurà d’assumir l’enderroc, si l’empresa no ha sortit del concurs de creditors.
Taradell haurà d'assumir el projecte d'enderroc de part de l'hotel de la Roca
Tot apunta que l’Ajuntament, més endavant, també s’haurà de fer càrrec d’aterrar l’equipament
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2015 a
les 19:27
Actualitzat el
10 de novembre de 2015 a les
19:29
Et pot interessar
-
Societat
La Mancomunitat La Plana digitalitza el control d'accés i pesatge de la fracció orgànica
-
Societat
Detinguts cinc homes especialitzats en robatoris amb força en domicilis de Manlleu i Roda de Ter
-
Societat
Jornada de protesta contra el Plater a Vic
-
Societat
Una ovella morta a causa de l'atac d'un gos al camí de Matagalls
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 15, 16 i 17 de maig
-
Societat
Docents d'Osona es mobilitzen a Vic en una nova jornada de vaga educativa
