L'alcalde, Carles Banús, en nom de l'Ajuntament de Tavèrnoles, ha fet cessió de sis ordinadors a l'Escola Mossen Cinto de Folgueroles. Els equips són els que es van substituir arrel de la renovació del telecentre municipal.
La directora del centre, Montse Lahoz, ha mostrat la seva satisfacció per aquesta cessió així com la voluntat de l'escola de voler continuar amb l'incorporació de les noves tecnologies en els mètodes d'ensenyament de l'escola.
Tavèrnoles cedeix sis ordinadors a Folgueroles
Són els equips que es van substituir arran de la reforma del telecentre.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 13 de setembre de 2011 a les 17:04
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí