El Departament de Territori ha licitat la redacció del projecte de millora de les connexions de la carretera N-152z amb les autovies C-17 i C-25, a Gurb. L'actuació permetrà augmentar la capacitat dels accessos existents i afavorir la seguretat i la fluïdesa del trànsit, així com millorar la connexió entre tots dos eixos viaris d'alta capacitat i l'accés pel nord als municipis de Gurb i Vic.
El projecte, que es licita per un import de 40.000 euros i un termini de 6 mesos, detallarà tècnicament les actuacions necessàries per augmentar la capacitat de les dues rotondes existents i crear un carril directe des de la sortida de la C-25 cap a l'N-152z en direcció a la C-17 nord. L'obra comportarà una inversió estimada de 400.000 euros.
[noticia]70176[/noticia]
Territori licita el projecte per millorar les connexions entre la C-17 i la C-25 a Gurb
Societat
La inversió que s'estima per a l'obra és de 400.000 euros
ARA A PORTADA
-
Societat Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau ACN
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
03 d’agost de 2023 a
les 14:00
Actualitzat el
07 de març de 2024 a les
19:33
Et pot interessar
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic
-
Societat
«Ara toca dedicar més temps a la família i als amics»
-
Societat
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Societat
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
-
Societat
El cap de setmana de pluja ha obligat a suspendre fires i activitats a Osona i el Lluçanès
