El grup humorístic The Chanclettes ha llançat la seva particular versió del conegut anunci "Envàs on vas?", que forma part de la campanya de la Generalitat per fomentar el reciclatge i està protagonitzat pel grup The Mamzelles.
The Chanclettes, format per tres actors, ha llançat una paròdia d'allò més irreverent que mostra la preocupació de les protagonistes de l'anunci a l'hora de decidir a quin dels tres contenidors han de dipositar un pot amb silicona que s'han injectat als llavis, un preservatiu utilitzat o inclús una figureta de la Mare de Déu, entre altres.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKbKcsjOXK8[/youtube]
ARA A PORTADA
-
Pilarín Bayés i Roser Capdevila, emocionades durant la Nit de les Lletres Catalanes: «És un moment històric» Redacció
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
Publicat el
22 de gener de 2013 a
les 19:22
Et pot interessar
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep
-
Societat
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu
-
Societat
Investiguen dos robatoris amb intimidació a dues joieries de Vic d'un mateix propietari
