L’Ajuntament de Tona ha signat un conveni amb el Ministeri de Foment sobre les obres de remodelació del carrer Anton Figueras, l’antiga N-152. El pressupost total del projecte ascendeix a gairebé dos milions d’euros.
El document especifica que el govern de Madrid atorgarà a l’Ajuntament una subvenció de 500.000 euros, sempre i quan es justifiquin aquestes despeses abans del 30 de setembre d’aquest any. Aquest darrer punt no representa cap problema, ja que les obres es van iniciar fa uns mesos i aquesta quantitat ja gairebé ha estat emprada.
Fa uns mesos, el tema va causar controvèrsia perquè Tona Futur, a l’oposició, havia advertit que s’havien iniciat les obres sense tenir l’ajut “al sac i ben lligat”.
- Conveni signat (PDF)
- Notícies publicades
Tona signa amb retard un conveni per finançar les obres de l’antiga N-152
El Ministerio de Fomento subvenciona amb 0.5 MEUR el projecte per remodelar l’avinguda.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2009 a les 16:12
Et pot interessar
-
Societat Canvi de nom a la biblioteca de Torelló
-
Societat L'obrador de patates de Sant Tomàs posa a la venda el gust del pebre negre
-
Societat Arrenca la fase de participació ciutadana del Pla Local d'Habitatge de Manlleu
-
Societat La UE Vic assoleix l'ascens a la Tercera Federació amb felicitació de Simeone inclosa: «Els desitjo el millor»
-
Societat Roda de Ter crea un espai dedicat al dol gestacional, perinatal i neonatal
-
Societat Una quarantena de persones denunciades a Vic en 10 dies per consum o tinença de drogues