L'Ajuntament de Tona ha posat en marxa la campanya "Activem el civisme". La iniciativa té per objectiu millorar la qualitat de vida dels veïns i ho vol fer a través de diversos àmbits, com són els excrements a la via pública, el respecte al mobiliari urbà i la neteja viària, i amb una especial incidència en els botellots i el sistema de recollida porta a porta.
A la iniciativa hi han treballat diverses àrees de l'Ajuntament, especialment d'Ecologia i Territori, Educació i Participació, i Comunicació. I també el consell d'infants, que ha creat les frases que apareixen en els 13 cartells informatius repartits pel poble. L'actor i humorista Godai Garcia ha fet uns vídeos per a la campanya.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ew-KksQCLdM[/youtube]
"Activem el civisme" també va acompanyat d'un control policial per garantir el compliment de l'ordenança de civisme i, en aquells casos que no es produeixi, les actituds incíviques se sancionaran.
Tona vol activar el civisme
Societat
L'Ajuntament posa en marxa una campanya per reduir les principals molèsties als veïns, com els excrements a la via pública o el respecte al mobiliari urbà
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de maig de 2022 a
les 14:57
Et pot interessar
-
Societat Material sensorial i jocs adaptats per millorar el benestar emocional de la gent gran de residències d'Osona
-
Societat
Detingut a Sant Hipòlit de Voltregà per robar una cartera i fer pagaments amb la targeta de crèdit
-
Societat Detenen un home relacionat amb tres robatoris amb violència a Vic
-
Societat
Denuncien un grup de persones per fer una barbacoa en una zona forestal de Vilanova de Sau
-
Societat La plantilla de Leche Pascual a Gurb manté les protestes i fixa una vaga a Madrid el 20 de juliol
-
Societat Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
