Torelló finalitza les obres de millora d'accessibilitat a tres cruïlles

L'Ajuntament compta amb la col·laboració de l'ADFO per establir les prioritats

Publicat el 24 de setembre de 2021 a les 15:55
Aquesta setmana han finalitzat les obres de millora de l'accessibilitat a tres cruïlles de Torelló. Tal com explica l'Ajuntament, els treballs s'han completat en quatre setmanes i han afectat les cruïlles de l'avinguda Pompeu Fabra amb el carrer Damians, carrer Jaume Balmes amb el carrer del Mig i carrer de l'Espona amb el carrer Núria.

Les obres han consistit en la reforma completa de les voreres per a la formació de guals adaptats que permetin una millor accessibilitat i mobilitat de la ciutadania. En el cas de la cruïlla del carrer de l'Espona amb el carrer Núria, a més, s'ha fet un pas de vianants elevat, per reforçar la seguretat de l'indret.

Per establir les prioritats en les actuacions de millora, l'Ajuntament compta amb la col·laboració i assessorament de l'Associació Diversitat Funcional d'Osona (ADFO).