Torelló inicia l'asfaltat del carrer Manlleu

Les obres provocaran canvis de trànsit

Publicat el 29 de juny de 2013 a les 14:00
A primera hora del matí del proper dilluns, 1 de juliol, es començarà a treballar en les obres d’asfaltat de la nova rotonda del carrer Manlleu i l’avinguda Rosselló, a Torelló. Tal com estava previst, les obres finalitzaran abans d’acabar el mes de juny i les tasques d’asfaltat, en principi, es faran en un sol dia.

Per tal que l’impacte sobre el trànsit sigui el mínim imprescindible, l’àrea de Mobilitat i Seguretat Ciutadana ha dissenyat un pla de circulació pels dies que duri l’actuació.

Els vehicles que circulin pel carrer Manlleu, en direcció sortida de la població, es desviaran a l’alçada de la cruïlla del carrer dels Montcada i passaran pel carrer Nou fins al carrer Segimon Serrallonga, punt on es desviaran per aquest carrer fins a sortir a l’avinguda Osona (en aquest tram, no es pot passar per la ronda del Puig).

Pel que fa als vehicles que volen accedir a la població (tant si són provinents de la BV-5224 o bé de la Ronda de la Caseta d’en Muntades), es desviaran a la rotonda del carrer Manlleu cap al passeig de la Vall del Ges i des d’allà podran accedir on vulguin.

Les obres de reasfaltament tenen una durada aproximada d’un dia i, segons les previsions de l’empresa, al llarg de la setmana vinent obriran la rotonda al trànsit de manera definitiva.