Aquesta setmana han començat les feines de substitució de 400 punts d'enllumenat convencional per tecnologia led de baix consum a Torelló. Amb la substitució de les làmpades es preveu un estalvi del 30% del consum actual.
Durant els propers dies la instal·lació dels llums led es farà als carrers Puigrobí, Montesquiu, Manlleu, Pompeu Fabra, Ter, Progrés, Bonavista, Camprodon, avinguda Pirineus, rotonda Manlleu, avinguda Osona, plaça Germà Donat, ronda del Puig, avinguda Montserrat, passatge Vall del Ges, passeig Manuel Colomer, rotonda de Conanglell i avinguda del Castell.
Torelló ja disposa actualment de l'11,75% dels 3.421 fanals amb tecnologia led. Amb els 400 nous punts que es canviaran a partir d'aquesta setmana i amb una altra actuació de 400 punts de llum més que hi ha prevista abans d'acabar l'any, el percentatge augmentarà fins al 35,13%.
Torelló instal·la 400 nous punts d'enllumenat públic amb tecnologia led de baix consum
Es preveu un estalvi del 30% del consum actual
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juny de 2021 a
les 18:03
Et pot interessar
-
Societat
Sentir-se com a casa a Hospital de la Santa Creu de Vic
-
Societat
Tona presenta el projecte de renaturalització del pati de l'Escola de l'Era de Dalt
-
Societat
Bon Preu busca talent a Osona i farà entrevistes de feina a Vic
-
Societat
Oques Grasses, La Gossa Sorda i Joan Dausà encapçalen el cartell del Cabró Rock de Vic més multitudinari
-
Societat
Condemnen a un any de presó un carter de Vic per llençar propaganda electoral de JxCat al contenidor
-
Societat
Els Pressupostos participatius de Torelló recullen més de 50 propostes
