L'Ajuntament de Torelló ha instal·lat aquests dies tres radars pedagògics als carrers Capsavila i Progrés i a la ronda del Puig, amb l'objectiu de conscienciar als conductors. Tal com recorda l'Ajuntament en una nota, a partir de l'11 de maig entrarà en vigor la nova normativa estatal que limita la velocitat dins dels municipis.
El radar pedagògic del carrer Capsavila està limitat a 20 quilòmetres per hora i els del carrer Progrés i ronda del Puig a 30 quilòmetres per hora. L'Ajuntament destaca que en aquestes vies s'havien detectat excessos de velocitat d'alguns conductors.
La normativa estatal limita la velocitat a 20 quilòmetres per hora en vies de plataforma única, com és el cas del carrer Capsavila, i a 30 quilòmetres per hora, en vies d'un carril per sentit, com per exemple al carrer Progrés i ronda del Puig.
[plantillaosona]
Torelló instal·la tres radars pedagògics
L'Ajuntament havia detectat excessos de velocitat en els carrers Capsavila i Progrés i a la ronda del Puig
ARA A PORTADA
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
-
Nani Roma i el maldecap del fill amb cadira de rodes: «Haurà de fer classe amb 36 companys» Redacció
-
-
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
Publicat el 23 d’abril de 2021 a les 17:25
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic