L'Ajuntament de Torelló ha instal·lat aquests dies tres radars pedagògics als carrers Capsavila i Progrés i a la ronda del Puig, amb l'objectiu de conscienciar als conductors. Tal com recorda l'Ajuntament en una nota, a partir de l'11 de maig entrarà en vigor la nova normativa estatal que limita la velocitat dins dels municipis.
El radar pedagògic del carrer Capsavila està limitat a 20 quilòmetres per hora i els del carrer Progrés i ronda del Puig a 30 quilòmetres per hora. L'Ajuntament destaca que en aquestes vies s'havien detectat excessos de velocitat d'alguns conductors.
La normativa estatal limita la velocitat a 20 quilòmetres per hora en vies de plataforma única, com és el cas del carrer Capsavila, i a 30 quilòmetres per hora, en vies d'un carril per sentit, com per exemple al carrer Progrés i ronda del Puig.
[plantillaosona]
Torelló instal·la tres radars pedagògics
L'Ajuntament havia detectat excessos de velocitat en els carrers Capsavila i Progrés i a la ronda del Puig
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’abril de 2021 a les 17:25
Et pot interessar
-
Societat Torelló posa en marxa la vigilància de les zones blaves per garantir-ne un ús correcte
-
Societat Torelló instal·la càmeres de seguretat a l'aparcament de la Vitri i el carrer Sant Josep
-
Societat ERC, CUP, PSC i Comuns demanen penjar la bandera palestina al balcó de l'Ajuntament de Vic
-
Societat Ariadna Masmitjà, activista manlleuenca integrant de la Flotilla, ja és a casa
-
Societat El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Societat Tres detinguts per robar en supermercats de Vic amb el mètode de la sembra