Josep Maria Campdepadrós ha pres possessió com a caporal de la policia local de Torelló. El nou caporal té una experiència de vuit anys en el cos policial torellonenc i fins ara ha vingut desenvolupant tasques de responsable de l’àrea de proximitat, ocupant-se també de les activitats relacionades amb l’educació viària.
Amb aquest nomenament, l’organigrama de la policia local de Torelló suma un tercer caporal, en una estructura encapçalada per l’inspector. A partir d’ara, el nou caporal continuarà desenvolupant les mateixes funcions que fins ara, alhora que s’encarregarà de la coordinació d’un torn de treball.
D’altra banda, dimecres passat al vespre, la policia local de Torelló va fer una xerrada sobre mesures de seguretat als domicilis, en el marc de la programació de les festes del barri de Montserrat. La sessió, que va incloure una exposició de la temàtica en POWER POINT, va tenir lloc a la Biblioteca del Barri de Montserrat i va ser organitzada per l’associació de veïns i la mateixa policia.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’abril de 2009 a les 14:11
Et pot interessar
-
Societat Renfe posa en marxa les escales mecàniques de l'estació de tren de Vic
-
Societat A la recerca de talent: Bon Preu es desplaça a Vic per fer entrevistes de feina
-
Societat Comença la campanya de vacunació contra la grip i la Covid a Osona
-
Societat La geolocalització i una trucada: així han recuperat a Manlleu un mòbil robat a Vic
-
Societat Arriba una nova edició de la Cursa infantil i juvenil adaptada de Vic
-
Societat Organitzacions i entitats econòmiques, socials i del tercer sector reclamen un Palau de Justícia a Vic