L'Ajuntament de Torelló posa en marxa aquest divendres "Comerç Viu", una campanya amb l'objectiu d'amenitzar, promocionar l'activitat comercial i dinamitzar el comerç del municipi. De fet, la campanya és una alternativa a la tradicional Nit de Botigues, que aquest any no se celebrarà a causa de l'actual situació sanitària.
Cinc places del municipi acolliran activitats, espectacles, jocs i música a partir del divendres 9 a la tarda i el dissabte 10 al matí. Es tractarà de la plaça Nova, plaça Vella, plaça de la Vila, placeta d'en Pujol i plaça de la Sardana.
Divendres, de 5 de la tarda a 8 del vespre, hi ha previstos jocs tradicionals gegants a la plaça Nova i plaça Vella; circuit de cotxes caminadors a la plaça de la Vila; taller de xapes a la placeta d'en Pujol; i pintacares a la plaça de la Sardana.
Pel que fa a dissabte, de 10.30 a 14 h, hi haurà l'espai "jugapetits" a la plaça de la Vila; circuit de cotxes caminadors a la plaça Vella; pintacares a la placeta d'en Pujol; taller de xapes a la plaça de la Sardana; i jocs de circ i l'espectacle infantil "El peix Koi" a la plaça Nova, a les 11h del matí.
La campanya s'organitza amb la col·laboració del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura, l'Agrupació de Comerciants de Torelló (ACT) i la Diputació de Barcelona.
Torelló organitza una campanya per promocionar el comerç de la ciutat
Cinc places del municipi acolliran diverses activitats el 9 i 10 de juliol
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juliol de 2021 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Què són els centres adscrits? La seva vinculació a la universitat
-
Societat Usuaris de l'R3 denuncien la presència de goteres a l'estació de tren de Vic
-
Societat Desmantellen una plantació de 6.000 plantes de marihuana a Sant Sadurní d'Osormort
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Quin temps farà per La Crida de la Festa Major de Vic?
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central