Des de divendres passat, l'enllumenat nadalenc ja guarneix els carrers de Torelló. A més dels tions instal·lats en diversos indrets del poble, també s'ha posat en marxa la campanya "Per Nadal, tot allò que et cal ho tens a tocar", que vol potenciar el comerç de proximitat per les compres nadalenques.
Tal com explica l'Ajuntament, es vol impulsar el comerç local, que ha patit els efectes de la situació derivada de la Covid-19. Tot plegat per fomentar l'hàbit de comprar als comerços i botigues de Torelló i conscienciar de la qualitat i diversitat del comerç més proper.
Paral·lelament, fins al 24 de desembre, també està en marxa la segona edició de la campanya dels comerços del barri de Montserrat, titulada "El Barri al cabàs i el caganer t'emportaràs", que compta amb el suport de l'Ajuntament.
A partir d'un sistema de butlletes per participar en un sorteig, es regalen figures d'un caganer de col·lecció. Enguany el premi és un caganer inspirat en la figura d'un pescallunes, dissenyat per l'artista torellonenc Arnau Solà, amb una edició exclusiva i numerada de 105 peces.
Torelló posa en valor el comerç de proximitat per Nadal
El lema de la campanya comercial d'enguany és: "Per Nadal, tot allò que et cal ho tens a tocar"
Ara a portada
Publicat el 09 de desembre de 2021 a les 16:55
Et pot interessar
-
Societat Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Societat Restablerta la circulació de trens l'R3 després d'una nova incidència
-
Societat Roda de Ter celebra la Fira de la Llavor: «Ens connecta amb els orígens, la terra i la saviesa popular»
-
Societat Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat