Des de divendres passat, l'enllumenat nadalenc ja guarneix els carrers de Torelló. A més dels tions instal·lats en diversos indrets del poble, també s'ha posat en marxa la campanya "Per Nadal, tot allò que et cal ho tens a tocar", que vol potenciar el comerç de proximitat per les compres nadalenques.
Tal com explica l'Ajuntament, es vol impulsar el comerç local, que ha patit els efectes de la situació derivada de la Covid-19. Tot plegat per fomentar l'hàbit de comprar als comerços i botigues de Torelló i conscienciar de la qualitat i diversitat del comerç més proper.
Paral·lelament, fins al 24 de desembre, també està en marxa la segona edició de la campanya dels comerços del barri de Montserrat, titulada "El Barri al cabàs i el caganer t'emportaràs", que compta amb el suport de l'Ajuntament.
A partir d'un sistema de butlletes per participar en un sorteig, es regalen figures d'un caganer de col·lecció. Enguany el premi és un caganer inspirat en la figura d'un pescallunes, dissenyat per l'artista torellonenc Arnau Solà, amb una edició exclusiva i numerada de 105 peces.
Torelló posa en valor el comerç de proximitat per Nadal
El lema de la campanya comercial d'enguany és: "Per Nadal, tot allò que et cal ho tens a tocar"
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 09 de desembre de 2021 a les 16:55
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
