L'Ajuntament de Torelló s'ha integrat a l’associació Xarxa de Municipis per l’Economia Social i Solidària (XMESS). L'adhesió es va formalitzar en l'assemblea de l'associació celebrada el passat 15 d'abril, en la qual va intervenir l'alcalde Marçal Ortuño, que va celebrar l'ingrés del municipi i va refermar el compromís de l'Ajuntament amb els objectius de la xarxa.
L'adhesió a aquesta associació es va acordar el ple del passat mes de novembre. La xarxa té com a objectiu promoure, reforçar i consolidar aquest model socioeconòmic alternatiu i transformador al territori. A més de Torelló, a Osona, ja hi ha adherits els ajuntaments de Vic, Manlleu, Prats de Lluçanès i Sobremunt.
Torelló s'afegeix a la Xarxa de Municipis per l'Economia Social i Solidària
A l'associació ja hi ha adherits els ajuntaments de Vic, Manlleu, Prats de Lluçanès i Sobremunt
ARA A PORTADA
-
Noves inspeccions en marxa per garantir la seguretat de Rodalies i calmar els maquinistes M. Orts | G. Delso | M. Descals | N. Pinyol
-
Govern i maquinistes pacten inspeccions conjuntes per restablir Rodalies sense concretar quan Bernat Surroca Albet
-
Minut de silenci a Vic en solidaritat amb les víctimes dels accidents ferroviaris Irene Giménez Vinyet
-
Estacions fantasma a l'R3 arran de la suspensió del servei a tota la xarxa ferroviària Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 24 d’abril de 2021 a les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Societat
Tallat un camí rural a l'Esquirol a causa d'una esllavissada
-
Societat
Roda de Ter destinarà 103.500 euros a entitats i associacions de veïns del municipi
-
Societat
El Grup de Defensa del Ter denuncia un abocament a la riera del Poquí de Manlleu
-
Societat
L'artista Roc BlackBlock crea dos murals per reivindicar el calendari festiu i cultural de Tona
-
Societat
Rupit, Vilanova de Sau i Montesquiu tindran noves depuradores
