Els Mossos d’Esquadra van detenir dimecres a Orís tres homes d'edats compreses entre 31 i 33 anys, veïns de Blanes (la Selva), com a presumptes autors d’un delicte de furt en una explotació ramadera.
Els fets van passar pels volts de les 13:30 hores del mateix dia en una granja d'Orís. El propietari de l’explotació ramadera va alertar els mossos que havia sorprès uns homes que li furtaven material de les instal·lacions.
En arribar al lloc, els agents van comprovar que els individus tenien preparat per endur-se nombrós material de ferro que havien sostret de la granja. Segons estimacions del propietari, el material estaria valorat en uns 4.000 euros.
Els mossos van detenir els dos individus i van iniciar la recerca d'un tercer, que havia fugit corrents camp a través. Aquest va ser localitzat poc després en una zona boscosa propera a la granja.
Els detinguts, un d'ells amb antecedents, passaran avui a disposició judicial davant del Jutjat d'Instrucció de Primera Instancia i instrucció número 5 de Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2013 a les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
-
Societat
El degà dels advocats de Vic, Rogeli Montoliu, nou president del Consell de l'Advocacia Catalana
-
Societat
L'alcalde de Vic en conèixer la resolució del Pla de Barris: «És una grandíssima notícia per la ciutat»
