Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous, 20 de maig, tres joves per robar en tres establiments de Vic. Tal com explica el cos, els fets va tenir lloc la nit de dilluns a dimarts en una botiga del passeig de Vic i en dues benzineres.
Es va engegar una investigació que va acabar amb la detenció de tres nois de 22, 21 i 19 anys. Aquest divendres han passat a disposició judicial i han quedat en llibertat.
Els comerciants de la ciutat han expressat en reiterades ocasions la seva preocupació per l'augment dels robatoris a la ciutat. La policia ha augmentat la vigilància per intentar contrarestar-ho.
Tres detinguts a Vic per robar a tres establiments en una mateixa nit
Van entrar robar a una botiga i dues benzineres
ARA A PORTADA
-
-
Adif eleva a 29 les actuacions urgents a Rodalies i espera restablir totes les línies aquesta setmana Redacció
-
-
Vic acull un projecte cultural que combina diàleg interreligiós, art contemporani i participació comunitària Irene Giménez Vinyet
-
Aparcar als pàrquings soterrats de la Biblioteca Pilarin Bayés i la plaça Major de Vic és més car aquest 2026 Irene Giménez Vinyet
Publicat el 21 de maig de 2021 a les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació d'Advocats d'Osona facilita un model de reclamació pels problemes de Rodalies
-
Societat
Torelló inicia les obres per asfaltar nou carrers
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Societat
Tallat un camí rural a l'Esquirol a causa d'una esllavissada
-
Societat
Minut de silenci a Vic en solidaritat amb les víctimes dels accidents ferroviaris
-
Societat
Roda de Ter destinarà 103.500 euros a entitats i associacions de veïns del municipi
