Tres persones han estat detingudes aquesta nit a Vic arran de la intervenció de la Guàrdia Urbana en un cas d'excés de soroll a l'interior d'un domicili, que havia estat denunciat per uns veïns del Remei.
En intentar identificar als causants de la queixa els agents han estat agredits i han hagut de demanar reforços. A causa de l’agressió se’n va procedir a la detenció. Les persones detingudes van ser Martha Maria CC, de 18 anys, Estalin Cristobal CC, de 22 i William Leonardo MC, de 30 anys.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 26 de juliol de 2010 a les 13:34
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
