Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dissabte a la tarda dos homes i una dona per intentar ocupar una casa a Sant Julià de Vilatorta. Tal com informa la policia a Osona.com, que ha pogut presenciar-ho, se n'ha arrestat dos per resistència activa i un tercer per atemptat contra l'autoritat. Segons Mossos, hauria amenaçat als agents amb un ganivet de grans dimensions.
Fins al lloc s'hi han desplaçat gairebé una desena d'agents. En un primer moment se'ls ha donat l'ordre de desallotjar el pis, però com que no han acatat, un manyà els ha obert la porta. El desallotjament s'ha produït perquè aquest mateix dissabte s'ha disparat l'alarma de l'habitatge.
Es tracta d'un habitatge del centre del municipi. Té entrada pel carrer Montseny i el carrer Rector Roca, molt a prop de l'església. Per això, a més del desplegament policial, els veïns observaven, des de les finestres i a peu de carrer, encuriosits la situació.
Tres detinguts per intentar ocupar una casa a Sant Julià de Vilatorta
Un dels arrestats hauria amenaçat els agents amb un ganivet
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de febrer de 2022 a les 16:39
Actualitzat el 05 de febrer de 2022 a les 16:53
Et pot interessar
-
Societat
L'abecedari d'Osona i el Lluçanès 2025
-
Societat
Les notícies més llegides del 2025 a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Osona amb Bici demana que el Pla de Barris de Vic tingui en compte la mobilitat sostenible
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
