Els Bombers i la Guàrdia Urbana van portar a terme tres intervencions ahir diumenge per atendre persones grans als seus domicilis.
A la matinada, a les 2,21 hores, al carrer de mossèn Gudiol, es va atendre Maria G.R,. de 88 anys, per caiguda accidental al seu domicili.
A les 20,17 hores, a la rambla de l'Hospital, a conseqüència d’un incendi ocorregut en una vivenda, es va auxiliar Camila P. P, de 85 anys, veïna del immoble per inhalació de fum.
A les 21,33 hores, al carrer del Bisbe Strauch, Guàrdia Urbana i Bombers van accedir al domicil de Santiaga G. R, de 74 anys, ja que no contestava les trucades que se li feien, i la van trobar morta, aparentment per causes naturals.
Tres intervencions en un dia per socórrer persones grans a Vic
Una veïna va ser trobada morta a casa
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
26 de juliol de 2010 a
les 13:38
Et pot interessar
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep
-
Societat
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu
-
Societat
Investiguen dos robatoris amb intimidació a dues joieries de Vic d'un mateix propietari
-
Societat
CCOO rebutja l'ERO presentat Bekaert Deslee, de Sant Boi de Lluçanès, per acomiadar 43 treballadors
