Els Bombers i la Guàrdia Urbana van portar a terme tres intervencions ahir diumenge per atendre persones grans als seus domicilis.
A la matinada, a les 2,21 hores, al carrer de mossèn Gudiol, es va atendre Maria G.R,. de 88 anys, per caiguda accidental al seu domicili.
A les 20,17 hores, a la rambla de l'Hospital, a conseqüència d’un incendi ocorregut en una vivenda, es va auxiliar Camila P. P, de 85 anys, veïna del immoble per inhalació de fum.
A les 21,33 hores, al carrer del Bisbe Strauch, Guàrdia Urbana i Bombers van accedir al domicil de Santiaga G. R, de 74 anys, ja que no contestava les trucades que se li feien, i la van trobar morta, aparentment per causes naturals.
Tres intervencions en un dia per socórrer persones grans a Vic
Una veïna va ser trobada morta a casa
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2010 a
les 13:38
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
