Els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana de Vic van detenir aquest dimecres, 23 de febrer, tres menors d'edat a Vic acusats d'un delicte de furt. Els fets es remunten el passat 1 de febrer quan els joves haurien entrat a robar en uns trasters situats en un pàrquing comunitari d'un bloc de pisos del carrer baixada de l'Eraime. Van sostreure dues bicicletes valorades en 1.400 euros en total.
Els menors van quedar en llibertat després de declarar a la fiscalia de menors i a l'espera que se'ls torni a requerir. Mentrestant, la investigació continua oberta perquè Mossos no descarta que els joves estiguin implicats en altres robatoris de característiques similars. A més, volen esbrinar a on es van vendre o van anar a parar les dues bicicletes robades.
Tres menors detinguts a Vic per robar bicicletes d'alt valor d'uns trasters
La investigació continua oberta perquè Mossos no descarten que els joves estiguin implicats en altres robatoris de característiques similars
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2022 a
les 17:14
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Societat
La Mancomunitat La Plana digitalitza el control d'accés i pesatge de la fracció orgànica
-
Societat
Nou mural de Pilarin Bayés a Manlleu
-
Societat
Així és la Tuta, la nova figura festiva del barri del carrer de la Riera de Vic
-
Societat
Activen el pla per risc químic per una possible fuita de clor en un dipòsit d’Aigües Vic
-
Societat
Detinguts cinc homes especialitzats en robatoris amb força en domicilis de Manlleu i Roda de Ter
