Els Bombers de la Generalitat han estat alertats a les 09.57 hores de l’accident d’un globus aerostàtic a Vic. Segons les primeres informacions l’aparell ha realitzat, per causes encara desconegudes, un aterratge forçós a zona de la finca el Graell, a la carretera de la Guixa, i de les onze persones que hi viatjaven tres han resultat ferides.
El Servei d’Emergències de Mèdiques (SEM) informa que es tracta de dues persones ferides lleus, un home de 53 anys i una dona de 75 anys. A més, una dona de 58 anys ha resultat ferida menys greu amb fractura d’húmer. Les tres persones han estat evacuades a l’Hospital General de Vic.
Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del SEM.
ARA A PORTADA
-
Societat «Mantenir-se connectat a la comunitat també és salut, no tot són pastilles» Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Centre BETA s'incorpora a la xarxa de centres de recerca d'excel·lència de Catalunya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
01 de juliol de 2012 a
les 16:38
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers extingeixen un incendi forestal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
