La Universitat de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Vic i la fundació FemCAT organitzen la 2a edició del Programa Universitat i Empresa. L’objectiu és fomentar la relació entre la universitat i el món empresarial.
Del 15 al 17 de març tindran lloc diverses activitats dins un programa conjunt amb l’objectiu d’establir un espai de trobada entre el món universitari i els empresaris. El rector de la UB, Dr. Dídac Ramírez, la vicerectora de Relacions Institucionals de la UPC, Dra. Marisol Marquès, el vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat de la UVic, Dr. Pere Quer, degans, directors i altres càrrecs acadèmics visitaran les seus de diferents empreses i coneixeran de primera mà les seves característiques i funcionament, amb l’objectiu de fomentar el diàleg i l’aportació d’idees. El programa també comptarà amb la presència de Carles Sumarroca, president de FemCAT, així com destacats empresaris membres d’aquesta fundació.
El dimarts dia 15 tindrà lloc la visita a la seu de Bon Preu, que comptarà amb el seu president i director general, Joan Font, com amfitrió. Aquesta companyia té una llarga trajectòria en el món de la distribució a Catalunya. Actualment disposa de 151 establiments i supera els 4.000 treballadors arreu de Catalunya. La innovació i la recerca han estat sempre una constant en la trajectòria de la firma.
L’endemà es farà la visita a KH Lloreda. L’empresa va començar la seva activitat al 1949 dedicant-se als recobriments metàl•lics; la reorientació estratègica cap als productes de neteja i llevataques liderada pel seu president Josep Maria Lloreda l’ha portat a ser una de les firmes més importants del sector, líder del mercat espanyol.
Finalment, el 17 de març es visiten les Bodegues Sumarroca i Agromillora. Finques Sumarroca inclou un total de 403 hectàrees, essent la finca més extensa de tota la denominació d’origen del Penedès. A través de projectes d’investigació obté vins i caves de gran personalitat. Agromillora és un viver seleccionador dedicat a la producció i comercialització de plantons de la màxima qualitat genètica i sanitària. Ha esdevingut una empresa internacional amb presència destacada a tot el món, amb filials a Amèrica del Nord i del Sud, Turquia, Tunis i Austràlia. La visita serà dirigida per. Carles Sumarroca.
Aquesta és la segona edició de les trobades universitat-empresa. El setembre passat es va dur a terme la 1a edició amb visites a instal•lacions del grup Esteve, del grup Abertis i del grup Moventia.
FemCAT (www.femcat.cat) és una fundació que pretén dur a terme i donar suport a iniciatives que serveixin per al progrés de la societat catalana. La formen empresaris que volen contribuir a convertir Catalunya en un dels països capdavanters en matèria social i econòmica a Europa i al món.
Tres universitats impulsen un programa de relació amb el món empresarial
Societat
Entre elles, la Universitat de Vic. La segona edició d’Universitat i Empresa també està impulsada per la fundació FemCAT.
ARA A PORTADA
-
Societat Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès Irene Giménez Vinyet
-
Societat Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló ACN
-
-
Societat L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
15 de març de 2011 a
les 17:12
Et pot interessar
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
-
Societat
Els Agents Rurals rescaten una cabra atrapada entre unes roques a Rupit
-
Societat
La Generalitat licita el carril 2+1 entre Manlleu i Torelló, a la C-37
