Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Manlleu han localitzat aquest diumenge la jove de Vic de 15 anys, desapareguda des de fa uns dies, en aquesta localitat. La noia ha estat trobada a prop del molí Miarons, sana i estàlvia.
Els familiars van posar la denúncia el passat dimecres, 14 de febrer. El missatge sobre la seva desaparició va començar a córrer per xarxes socials i també es va fer una plantada de cartells per diverses poblacions.
La col·laboració ciutadana ha estat crucial per trobar la noia, segons ha informat la Policia Local de Manlleu. Una vegada trasllada la noia a dependències policials s’ha donat avis als pares i després de finalitzar els tràmits ha marxat amb ells cap a casa.
Troben la jove de Vic desapareguda
Els familiars van denunciar la desaparició el dimecres passat
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2018 a les 21:39
Actualitzat el 19 de febrer de 2018 a les 00:01
Et pot interessar
-
Societat
Tot a punt a Centelles per a una nova edició de la Fira de la Tòfona
-
Societat
Obriran un centre privat de diagnòstic per la imatge a Vic que inclou un TAC poc invasiu
-
Societat
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar»
-
Societat
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu
-
Societat
Espinelves posa punt i final a la Fira de l'Avet amb uns 120.000 visitants
-
Societat
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model»
