Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Manlleu han localitzat aquest diumenge la jove de Vic de 15 anys, desapareguda des de fa uns dies, en aquesta localitat. La noia ha estat trobada a prop del molí Miarons, sana i estàlvia.
Els familiars van posar la denúncia el passat dimecres, 14 de febrer. El missatge sobre la seva desaparició va començar a córrer per xarxes socials i també es va fer una plantada de cartells per diverses poblacions.
La col·laboració ciutadana ha estat crucial per trobar la noia, segons ha informat la Policia Local de Manlleu. Una vegada trasllada la noia a dependències policials s’ha donat avis als pares i després de finalitzar els tràmits ha marxat amb ells cap a casa.
Troben la jove de Vic desapareguda
Societat
Els familiars van denunciar la desaparició el dimecres passat
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2018 a
les 21:39
Actualitzat el
19 de febrer de 2018 a les
00:01
Et pot interessar
-
Societat Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Societat Mapa: aquests són els refugis climàtics de Vic
-
Societat
Petit incendi a la zona del bosquet de la Canal de Tona
-
Societat
Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026
-
Societat
Sense servei a l'R3 per una incidència a l'infraestructura
-
Societat
L'Oficina Tècnica de l'R3 es reuneix amb el Ministeri per fer seguiment del desdoblament de la línia
