Trucs per corregir petits «errors» quotidians
Com obrir un pot o com pelar un all, alguns dels consells
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2015 a les 20:20
L'equip de "Hacking Life" ha penjat al Youtube un vídeo amb "10 coses que fem malament". Els consells que proposen per corregir els nostres errors -alguns més aconseguits que altres- són una breu guia per resoldre de manera senzilla petits "problemes" quotidians.
A la gravació, per exemple, trobem trucs per obrir un pot, pelar un all o aconseguir posar-nos suc sense vessar ni una sola gota. Al través del canal “Hacking Life” es pot accedir a més continguts similars com el vídeo que apareix a continuació, un recull de suggeriments a tenir en compte a l’hora de fer la maleta.
Et pot interessar
-
Societat Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Societat Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Societat La Pietat de Vic acull l'edició de primavera del Ressò
-
Societat Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Societat Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Societat La UVic-UCC es dota d'unes instal·lacions punteres en audiologia